„A könnyen érthető kommunikáció lehetővé teszi, hogy a számomra fontos információt megkapjam és megértsem”

with Nincs hozzászólás

 

 

2020. január 31.-én pénteken

az ÉFOÉSZ munkatársai:

Czakó Tibor és Sallai Ilona Szegeden jártak,

hogy előadást tartsanak a könnyen érthető kommunikációról.

Az előadás résztvevői

a Szegedi Gábor Dénes szakgimnázium

és Szakközépiskola tanulói voltak.

A résztvevő tanulók pedagógiai-asszisztensek

vagy gyógypedagógiai-asszisztensek lesznek.

 

A tanulók, az előadáson hallottak

a könnyen érthető kommunikáció szabályairól.

és arról, hogy miért fontos a könnyen érthető kommunikáció.

 

Sallai Ilona, az ÉFOÉSZ munkatársa azt mondta:

„Én is értelmi fogyatékossággal élő ember vagyok.

A könnyen érthető kommunikáció lehetővé teszi,

hogy a számomra fontos információt megkapjam

és megértsem”

 

Az előadáson a tanulók megismerkedhettek

néhány könnyen érthető kiadvánnyal

és feladatot is kaptak.

A feladat az volt,

hogy egy nehezen érthető szöveget

kellett átírniuk könnyen érthetőre.

 

A tanulóknak a gyakorlati feladat tetszett a legjobban.

Szívesen vettek benne részt.

Utána sok kérdésük volt a témával kapcsolatban.

 

Nagyon örültünk ennek a lehetőségnek.

Reméljük, hogy a tanulók hasznosítani tudják ezt a tudást

a későbbi munkájuk során.