
Könnyen érthető leírás készült az Európai Unióról!
A leírásban megtalálod
a legfontosabb tudnivalókat az Európai Unióról.
Ha elolvasod a leírást, 
választ kapsz ezekre a kérdésekre:
- Hogyan jött létre az Európai Unió
- Mik az Európai Unió a legfontosabb céljai?
- Hogyan működik az Európai Unió?

A leírást az Európai Bizottság készítette.
A leírást az Európai Bizottság honlapján találod.
A leírásból azt is megtudod,
mi az Európai Bizottság feladata az Európai Unión belül.

A leírás az Európai Unió összes hivatalos nyelvén olvasható.
Ha el akarod olvasni a magyar nyelvű leírást,