Európa Nekünk! – Könnyen érthető hírlevél, első szám 2018-ban

Megjelent az Európa Nekünk legújabb száma.
Ez az első szám 2018-ban.
Az Európa Nekünk az EPSA könnyen érthető hírlevele.
Az EPSA jelentése: Önérvényesítők Európai Platformja.
A hírlevélben sok érdekességet találtok.

Találtok beszámolót az EPSA konferenciájáról.
A konferencia címe ez volt: Halljátok meg a hangunkat!
Egy önérvényesítő konferencia volt Brüsszelben,
Belgium fővárosában.
A konferencián önérvényesítők voltak a felszólalók
és a szervezők is.

A konferencián Bercse László is előadást tartott.
László az ÉFOÉSZ társelnöke
és az EPSA egyik vezetője.
A hírlevélben találtok egy cikket,

amit Senada Halicevic írt.
Senada az EPSA vezetője.
A hírlevélben Senada azt írta le,
hogy mit gondol a szerelemről
és a barátságról.
A hírlevélben van egy cikk
az értelmi fogyatékossággal élő emberek választójogáról
Spanyolországban.
Spanyolországban hamarosan megváltozik a törvény,
ami a választójogról szól.
Az új törvény szerint
az értelmi fogyatékossággal élő embereknek is
joga lesz szavazni.
A hírlevélben sok más érdekesség van még.

A hírlevelet itt lehet elolvasni.
Jó olvasást mindenkinek!
A hírlevél 2 havonta jelenik meg.
A hírlevélre fel is lehet iratkozni.
Ha feliratkozol,

mostantól mindig megkapod a hírlevelet e-mailben
és nem maradsz le a hírekről!
A hírlevélre itt lehet feliratkozni.

A feliratkozáshoz tudnod kell angolul.
Ha szükséged van rá,
kérj valakitől segítséget!
Tőlünk is kérhetsz segítséget.
Az elérhetőségeinket ide kattintva találod meg.