
Az ÉFOÉSZ 2019-ben is meghirdeti
a Göllesz Viktor ösztöndíjat.
Mi az ösztöndíj?
Az ösztöndíj azt jelenti,
hogy valaki sikeres abban,
amit csinál,
és ezért pénzt kap jutalmul.
Az ÉFOÉSZ ösztöndíja egy évre szól.
Aki megnyeri az ösztöndíjat,
az egy évig, minden hónapban
kap pénzt.
Egy hónapban 12 ezer forintot
lehet kapni.
Kik kaphatják meg az ösztöndíjat?
Azok az értelmi fogyatékossággal élő emberek,
akik:
- 14 évesek elmúltak
- de még nem múltak el 35 évesek.
Azok kaphatják, akik sikeresek
- a tanulásban
- munkában
- sportban
- valamilyen művészetben
- vagy sokat tesznek azért,
hogy az értelmi fogyatékossággal élő embereket
mások jobban megbecsüljék.
Hogyan lehet megkapni az ösztöndíjat?
Ahhoz, hogy megnyerhesd az ösztöndíjat,
be kell küldened egy pályázatot.
A pályázatban magadról kell írnod.
Arról, hogy szerinted
te miért érdemled meg az ösztöndíjat.
A pályázathoz
ezeket a papírokat kell kitöltened
és visszaküldened az ÉFOÉSZ-nak:
A papírokat úgy tudod letölteni,
ha rákattintasz a nevükre.
Kitől lehet segítséget kérni?
Ha segítségre van szükséged,
kérj segítséget az ÉFOÉSZ Központtól.
- Kérhetsz segítséget telefonon,
ezen a telefonszámon:
06 1 411 1356
- Kérhetsz segítséget e-mail-ben is,
ezen az email címen:
rosner.anna@efoesz.hu
Hová kell elküldeni a pályázatot?
Ha minden papírt kitöltöttél,
akkor küldd el őket postán az ÉFOÉSZ-nek.
A ÉFOÉSZ címe,
amit a borítékra kell írnod:
1461 Budapest, Postafiók 301.
Meddig kell elküldeni a pályázatot?
A pályázatot
november 5-ig kell elküldeni.
Sok sikert kívánunk a pályázáshoz!