Könnyen érthető kiadvány a háztartási gépekről

Nemrég kaptunk egy kiadványt.
Szerintünk nagyon hasznos,
ezért megosztjuk Veletek.
A kiadványt gyógypedagógus hallgatók készítették
Szegeden.
Ezt írták nekünk:

A Szegedi Tudományegyetem tanulói vagyunk.
Végzős gyógypedagógus hallgatók vagyunk.
Mindhárman tanulásban akadályozottak
és értelmileg akadályozottak
szakirányon vagyunk.

Horváth Péter tanárúr órájára készítettünk
egy projektmunkát.
A munka témája a könnyen érthető kommunikáció.
A könnyen érthető kommunikáció azt jelenti,
hogy a mondandómat egyszerű mondatokban
fogalmazom meg.
Ez a szöveg is könnyen érthető.

A háztartási eszközök használatáról készítettük a munkánk.
Például arról.
hogyan kell használni a gáztűzhelyet.
Azért, mert ehhez hasonló még nincs.

A könyvet teszteltük
3 értelmileg akadályozott fiatal segítségével Szegeden.
A GEMMA Fejlesztő Nevelést-Oktatást Végző Iskola,
Általános Iskola és Készségfejlesztő Iskolában.

A kiadványt itt lehet elolvasni.