Könnyen érthető kommunikációs képzés Debrecenben

with Nincs hozzászólás

 

 

2019 áprilisban, Debrecenben tartottunk képzést.

A képzés a könnyen érthető kommunikációról szólt

és 4 napig tartott.

 

A képzésen segítő szakemberek vettek részt.

Olyan segítő szakemberek,

akik értelmi fogyatékossággal élő embereknek segítenek.

A képzésen például több olyan segítő is részt vett,

akik nagy intézményben dolgoznak.

 

A résztvevők között voltak érintett szülők is.

Érintett szülő az,

akinek van értelmi fogyatékossággal élő gyermeke.

 

A résztvevők megtanulták,

hogyan lehet szóban és írásban használni

a könnyen érthető kommunikációt.

A résztvevők tanultak még az önérvényesítésről

és a fogyatékossággal élő emberek jogairól.

 

A képzésen résztvevők nagyon jó lehetőségnek tartják

a könnyen érthető kommunikációt.

Úgy gondolják,

hogy a munkájukban is tudják majd használni.

A könnyen érthető kommunikáció segítségével

még jobban tudnak majd együtt dolgozni

értelmi fogyatékossággal élő emberekkel.

Más segítő szakembereknek is ajánlanák ezt a képzést.

 

Köszönjük a résztvevőknek a közös munkát!

Köszönjük a Hajdú-Bihar megyei ÉFOÉSZ munkatársainak,

hogy megszervezték ezt a képzést!