Megjelent az Önálló Élet című könyv!
az Önálló Élet című könyvet önérvényesítők írták,
könnyen érthető formában.
A könyvben az önérvényesítők azt írták le:
- Mit jelent számukra az önálló életvitel?
- Milyen a jó támogatás?
- Milyen támogatásra van szükségük
az önálló életvitelhez?
Ha szeretnéd elolvasni a könyvet,
kattints ide!
A könyvet május 5., szerdán mutatjuk be,
egy online beszélgetés keretén belül.
A könyvbemutatón a könyv szerzői beszélnek majd
az általuk leírt témákról.
Ha szeretnél többet megtudni az beszélgetésről,
vagy regisztrálni szeretnél az beszélgetésre,
kattints ide!
