Megjelent az európai önérvényesítők új, könnyen érthető hírlevele!

Megjelent az Európa Nekünk legújabb száma.
Az Európa Nekünk az EPSA könnyen érthető hírlevele.
Az EPSA az Önérvényesítők Európai Platformja.
A hírlevélben sok érdekességet találtok.
Találtok például beszámolót
az Inclusion International világkongresszusáról.
Az Inclusion International egy szervezet,
ami értelmi fogyatékossággal élő embereket támogat
az egész világon.
A világkongresszus egy konferencia volt,
amire a világ sok országából érkeztek résztvevők.
A hírlevélben találtok egy cikket az EPSA-ról.
Az EPSA az Önérvényesítők Európai Platformja.
Az EPSA tagjai önérvényesítők
és önérvényesítő csoportok
egész Európából.
Az EPSA célja,
hogy az értelmi fogyatékos emberek megismerjék a jogaikat
és ki tudjanak állni magukért.

A hírlevélben találtok egy cikket
az önérvényesítés európai történetéről is.
Ebben a cikkben az szerepel,
hogy mióta működik az EPSA
és milyen találkozókat szervezett eddig az önérvényesítőknek.
A hírlevélben van egy interjú Elisabeta Moldovan-nal.
Elisabeta egy romániai önérvényesítő.
Az EPSA vezetőségének tagja.

Életének nagy részét intézményben töltötte.
6 éve költözött ki az intézményből.
Azóta önállóan él.
2017-ben Elisabeta életéről megjelent egy könyv.
A könyvben Elisabeta elmeséli,
hogy rosszul bántak vele az intézményben.
Elisabeta azt akarta,
hogy az emberek tudják, milyen intézményben élni.
Ezért készült ez a könyv.
A hírlevélben sok más érdekesség van még.
A hírlevelet ide kattintva lehet elolvasni.
Jó olvasást mindenkinek!
A hírlevél 2 havonta jelenik meg.
A hírlevélre fel is lehet iratkozni.

Ha feliratkozol,
mostantól mindig megkapod a hírlevelet e-mailben
és nem maradsz le a hírekről!
A hírlevélre ide kattintva feliratkozni.

A feliratkozáshoz tudnod kell angolul.
Ha szükséged van rá,
kérj valakitől segítséget!
Tőlünk is kérhetsz segítséget.
Az elérhetőségeinket ide kattintva találod meg.